خریداینترنتی بلیط ارزان هواپیما |همنواز| 021842799999
تورِ تو آنلاین بگیر!
تور لحظه آخری

ارزان ترین و با کیفیت ترین ها

تور ارزان سواحل-ایتالیا

ریمینی کجاست؟ | تور ایتالیا

ریمینی در 120 کیلومتری جنوب بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد. این شهر دارای یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین مراکز ساحلی اروپا و 15 کیلومتر سواحل زیبای ماسه ای سفید، یکی از بهترین مقاصد سفر برای یک تعطیلات آرام است.ریمینی زمانی یکی از شهرهای برجسته امپراتوری روم بود به همین دلیل این شهر به داشتن ویرانه های تاریخی رومی نیز مشهور است.

مکان های دیدنی ریمینی

طاق آگوستوس

یکی از چشمگیرترین و پر بازدیدترین سازه های تاریخی شهر، "طاق آگوستوس" در  مرکز شهر ریمینی واقع شده است. طاق آگوستوس که در انتهای جنوبی خیابان اصلی ریمینی قرار دارد، بخشی از حلقه دیوارهای دفاعی بود که در دهه 1930 تخریب شد. این خرابه رومی که به خوبی حفظ شده است، یکی از بهترین نقاط برای شروع گردش در ریمینی است.

معبد مالاتستیانو

این معبد بر روی یک کلیسای قرون وسطایی بسیار قدیمی‌تر ساخته شد تا مقبره‌های خانواده مالاتستا را در خود جای دهد که در قرن سیزدهم بر شهر حکومت می‌کردند. این معبد که دارای سبک اوایل رنسانس است توسط لئون باتیستا آلبرتی  با الهام از طاق آگوستوس طراحی شده است.همچنین این ساختمان به عنوان "کلیسای جامع ناتمام" نیز شناخته می شود.

موزه شهر

موزه دلا سیتا (موزه شهر) که در صومعه ای قدیمی قرار دارد، میزبان نزدیک به 2000 اثر از دوره ماقبل تاریخ تا کنون است. شهرت این موزه به دلیل مجموعه موزاییک های رومی و بهترین مجموعه های تجهیزات جراحی و دارویی از دوران باستان است.

ساحل ریمینی

نمی توان به شهر ساحلی مانند ریمینی ایتالیا رفت و در دریا شنا نکرد. این ساحل که از Parco Federico Fellini شروع می‌شود، کیلومترها امتداد دارد و مملو از شن‌های بزرگ و پر از هتل‌های لوکس، بارهای ساحلی، رستوران‌ها و صندلی‌های آفتاب‌گیر است.

پارک آبی ریمینی

بزرگترین پارک آبی Rimini Riviera در تپه Riccione واقع شده است. سرسره های هیجان انگیز، در مجموع بیش از 3 کیلومتر، با یک قایق برای 4 نفر که امکان سر خوردن همه با هم را فراهم می کند.سرگرمی با استخر موج بزرگ، منطقه جکوزی، آبشارها و مسیرهایی با نبولایزر ادامه می یابد.مناطقی برای بچه ها وجود دارد.رویدادهای سرگرم کننده مانند رقص کودک و ملاقات با شخصیت های کارتونی معروف به بچه ها پیشنهاد می شود.علاوه بر این، مهمانی های عالی با موسیقی توسط دی جی های برجسته در این پارک آبی وجود دارد.

اولترماره

Oltremare مکانی سرگرم کننده، ماجراجویی و تعامل برای تمام خانواده که در سال 2018 پارک دلفین در شهر ریمینی ساخته شده است.

آژانس هواپیمایی همنواز آسمان آبی در تورهای اروپایی و همچنین در تعطیلات داخلی مزایای مهم بسیاری را برای مشتریان خود فراهم می کند.با رزرو تورهای ایتالیا از طریق همنواز می توانید تجربه ای فراموش نشدنی را بدون فشار به بودجه و بدون اتلاف وقت در گرفتن ویزای شینگن داشته باشید.

نیاز ویزا برای سفر به ایتالیا

شما برای سفر به کشور ایتالیا نیاز به ویزای شینگن دارید. طبق توافق های صورت گرفته از طرف ایرلاین ایران ایر با سفارت ایتالیا و فرودگاه شهر ریمینی ایتالیا برای مسافرانی که از آژانس هواپیمایی همنواز آسمان آبی به سفارت ایتالیا معرفی می گردند، به شرط داشتن مدارک مورد نیاز تسهیل آسان و ویژه در صدور ویزای شینگن را برای شما فراهم می کند.

شما می توانید با خرید تور ایتالیا از آژانس هواپیمایی همنواز بهترین شرایط را برای داشتن ویزای شینگن داشته باشید. همنواز با ارائه تسهیلات ویژه برای شما بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه اضافی بر تور ایتالیا و ریمینی  در کمترین زمان ممکن  ویزای شینگن را فراهم می کند.

تفاوت تور ایتالیا در همنواز با دیگران در چیست ؟

آژانس همنواز آسمان آبی برای مسافرانی که با همنواز سفر می کنند ،طبق توافق سفارت ایتالیا با ایرلاین ایران ایر که فول چارتر این شرکت هستند، تمهیدات ویژه ای برای صدور ویزا قائل می شوند و همچنین با توجه به مستقیم بودن این پرواز به فرودگاه ریمینی یک سفر راحت و فوق العاده را برای شما ارائه می دهد.

فاصله هوایی تهران به ریمینی چقدر است ؟

بسته به اینکه شما پرواز مستقیم به ایتالیا داشته باشید یا غیر مستقیم این زمان متفاوت است. شما با خرید تور از آژانس همنواز می توانید برای اولین بار پرواز مستقیم از تهران به ایتالیا ریمینی داشته باشید. فاصله هوایی مستقیم تهران به ریمینی چهار ساعت و نیم طول می کشد.

خدمات تور ریمینی:

تور کامل 7 شب و 8 روز

تور ونیز

تور مرکز خرید سن مارینو با امکان خرید بدون مالیات(tax free)

اهدای ویزا کارت رایگان جهت خرید در فروشگاه ها به مسافرین با قابلیت شارژ

تور لیدر فارسی زبان در تمام طول سفر

برنامه های شبانه رایگان در کنار ساحل

ترانسفر کامل رایگان برای تمام مسیر ها در شهر ریمینی

امکان اضافه بار رایگان موقع برگشت در فرودگاه

کانتر اختصاصی برای ایران ایر در فرودگاه ریمینی

رزرو هتل چهارستاره تاپ و هتل های پنج ستاره

بیمه مسافرتی

 

شما می توانید از طریق خرید تور ریمینی یک سفر عالی به یکی از زیباترین شهر های ایتالیا داشته باشید.آژانس هواپیمایی همنواز با ارائه بهترین قیمت ها و خدمات برای شما عالی ترین تور ایتالیا را برگزار می کند.

 

مقالات گردشگری سواحل ایتالیا - تور ایتالیا - تور ریمینی

پرواز مستقیم تهران ایتالیا برای اولین بار

راهنمای تور ایتالیا و خدمات تور

وبلاگ گردشگری همنواز

هتل ها، مکان های دیدنی، پارک های آبی، همه و همه در اینجا
فیلتر ها

مرتب سازی براساس تاریخ ورود به هتل

نزدیک ترین

دور ترین

تعداد شب

  • بهترین قیمت تور و رزرو
  • بهترین هتل‌های لوکس
  • از تمام نقاط کشور
  • با مشاوره‌ی متخصصین همنواز

ارتباط با کارشناسان ما

021-84279000

رزرو تلفنی تور